BERSIH 3.0 BUKTI AGENDA MINORITI YAHUDI


Bakal Menteri Murtad SeMalaysia sekali lagi menganjurkan demonstrasi jalanan yang dilihat lebih bersifat demonstrasi untuk menaikkan semula populariti pembangkang. Suasana ketidak stabilan dibeberapa buah negeri milik Pakatan Yahudi, menjadi pemangkin utama kepada usaha jalanan untuk menaikkan sekaligus memulihkan semula imej Pakatan Yahudi yang semakin tercalar.

Bermula dengan sikap resis DAP yang menguasai penang. Jika anda lihat struktur organisasi MPSP yang majoritinya dimonopoli oleh orang-orang DAP, pastinya anda sendiri tahu apa akan berlaku kelak jika Pakatan yahudi berjaya membentuk kerajaan. Jangan pula saudara/i lupa akan skandal penjualan tapak masjid dan sekolah di tanah Bayan Mutiara George Town, yang mana MP PKR sendiri hanya diam membisu. Tidak cukup dengan itu, kenyataan tegas Tony Phua yang berjanji akan mengurangkan bilangan penjawat awam jika Pakatan memerintah negara. Ingat, ada seramai lebih kurang 3-4 juta penjawat awam di Malaysia. daripada jumlah tersebut, sebanyak 70-80 peratus daripada semua perjawatan tersebut diisi oleh orang-orang Melayu dan Bumiputra Sabah dan Sarawak. Jelaslah agenda jahat sebenar DAP untuk menafikan hak dan keistimewaan orang Melayu, Sabah dan Sarawak dalam perlembagaan Malaysia.

Itu baru sedikit. Berikut merupakan beberapa peristiwa penting yang pastinya anda semua ingat dan masih segar dalam ingatan..

Kenyataan DSAI untuk melindungi segala kepentingan Yahudi. Dengan kata lain, menafikan perjuangan Penduduk Palestine yang berjuang menuntuk kemerdekaan. Demi untuk memulihkan maruah DSAI yang jelas bertentangan dengan pendirian pakatannya PAS, satu pertemuan dengan pemimpin tertinggi Palestine diatur. Hakikatnya, DSAI tidak beranipun untuk menyaman WST berhubung dengan petikan kenyataannya mahupun meminta WST menarik balik artikel tersebut. Kehancuran dan kejatuhan Pakatan Yahudi semakin kelihatan jelas, bila mana kenyataan DSAI mengundang kepada pertelagahan dalaman antara pemimpin PAS pusat. 

Demi menyelamatkan imej Pakatan, maka Tok Guru keluar dengan statement baru yang menyatakan dengan jelas bahawa, bekerjasama dengan Yahudi tidak Salah. Kenyataan ini jelas bertentangan dengan pendirian dan perjuangan PAS selama ini yang menentang keras sebarang usaha untuk mengadakan hubungan diplomatik mahupun perniagaan dengan kerajaan Yahudi. Demonstrasi dan boikot produk Yahudi yang pernah dianjurkan oleh PAS selama ini, kini hanya tinggal kenangan kerana PAS kini telah berubah. Dulu PAS berjuang untuk hukum hudud dan negara Islam, sebnaliknya kini PAS berjuang untuk negara berkebajikan demi menjaga hati DAP dan takut dimaki hamun oleh Karpal singh.

Pihak DKM melihat Bersih 3.0 bukan bertujuan untuk menuntut satu pilihanraya yang telus dan adil, tapi lebih kepada usaha untuk memulihkan imej dan kredibiliti Pakatan Yahudi yang kini semakin hancur.

Selamat lebih kurang 5 tahun Pakatan Yahudi memerintah, apakah segala janji mereka telah tertunai?

Janji pertama yang berjaya ditunaikan oleh DSAI yang berjanji tanah penduduk Kg Buah Pala tidak akan dirampas oleh kerajaan negeri. Ya, memang PKR tidak merampas tanah milik penduduk kampung, yang rampas tanah penduduk kampung Buah Pala adalah LGE merangkap Menteri Besar dan YB DAP (Ahli Pakatan Yahudi - PKR, PAS, DAP)



Berikut merupakan senari janji manis PKR sebelum menakluki Selangor. Tapi kini hanya tinggal kenangan, Selangor yang sebelum ini menjadi negeri terkaya kini bertukar imej kepada negeri terkotor dengan sampah-sarap, kesan daripada kecekapan dan keprihatinan kerajaan negeri di bawah PKR. Agak-agak anda semua, berapa peratus daripada janji tersebut telah ditunaikan?

Benarkah Pakatan memberikan air percuma di Selangor?

Ya, memang kerajaan negeri Selangor memberikan air percuma, tapi jangan salah sangka. Air percuma untuk 20 meter padu yang pertama, lebih daripada 20 meter padu, anda kena bayar lebihan tersebut. Kesimpulannya air diselangor bukan percuma.

Pada Artikel akan datang, DKM akan membongkarkan lebih banyak kepincangan Pakatan Yahudi daripada kejayaan yang telah mereka kecapi untuk tatapan Saudara/i.

Kesimpulannya Bershit 3.0 BUKAN UNTUK RAKYAT, TAPI UNTUK MENYOKONG YAHUDI.

2 comments:

  1. Bersih tuntut hapuskan rasuah.
    Tapi Pengerusi Bersih ambiga pula membenarkan rasuah kecil dilakukan tanpa perlu tindakan. hahaha..org bodoh sj akn terpedaya dgn agenda bersih. biar ada 2,3 gulung ijazah, tp kalau masih juga terpengaruh dgn Bersih, mmg sah bongok telengong!

    ReplyDelete
  2. PAS lebih rela ikut ambiga yang terang2 menyokong murtad. Patutla himpunan sejuta umat tak dapat sambutan daripada PAS, sebab takut ambiga marah dan pengaruhi PKR untuk keluarkan PAS daripada pakatan. hanya segelintir ja penyokong PAS yang sayangkan agama hadir dalam himpunan sejuta umat, yg lain taksub tahap gaban kepada pimpinan pusat

    ReplyDelete