Blogger Pembangkang Katakan Pengundi "BODOH"

 Alangkah angkuhnya blogger-blogger pembangkang, menyelar hak pengundi untuk mengundi sesiapa sahaja yang mereka berkenan. Blogger-blogger upahan pembangkang yang dibayar gaji juga menerusi duit rakyat dari negeri-negeri yang dikuasai, dengan angkuh mengatakan "Hanya Rakyat Selangor Yang Bodoh Sahaja Akan Tolak Pakatan Rakyat". Maksudnya istilah inilah juga yang akan digunakan oleh puak2 PR kepada rakyat sabah yang tidak mengundi PR...


Glamour gila mangkuk ni kt blog aku hari ni

Hanya Rakyat Selangor Yang Bodoh Sahaja Akan Tolak Pakatan Rakyat

Selangor belanja RM500 juta untuk kebajikan rakyat

Simpanan Tunai Selangor telah mencecah RM1,212 yang merupakan simpanan tertinggi yang pernah dicapai sejak 28 tahun yang lalu.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Kahlid Ibrahim (gambar) berkata, daripada jumlah itu, RM946.65 juta dalam bentuk simpanan cair (liquid reserve) dan selebihnya dalam bentuk simpanan amanah (trust reserve).

Begitupun, katanya ada pihak yang cuba memperlekeh kejayaan itu dengan menyatakan bahawa kononnya jumlah tunai yang banyak ini tidak semestinya baik kerana dalam ekonomi, “adalah lebih baik simpanan ini digunakan untuk mendorong kesan berganda (multiply effects)”. 

Sambungan: Bloglist

No comments:

Post a Comment