<title>GEMPARRR..!!! LELAKI CINA BERSHIT SERANG DAN MALUKAN ANWAR DEPAN PULUHAN WARTAWAN..!!!! | DKM SABAH

BREAKING

Tuesday, May 1, 2012

GEMPARRR..!!! LELAKI CINA BERSHIT SERANG DAN MALUKAN ANWAR DEPAN PULUHAN WARTAWAN..!!!!

 Sumber: The Duke's Blog



Kah! Kah! Kah!!!! Anwar dimalukan depan puluhan wartawan yang sebelum itu menggasaknya dengan pelbagai soalan maut! Muahahahaha...nak tahu siapa yang malukan Anwar?
Orang yang malukan Anwar tu ialah seorang lelaki Cina, Benjy Lim, yang merupaka seorang peserta Bershit 3.0! Dia blame Anwar kerana memperjudikan keselamatan dan gagal kawal emosi para demonstran Bershit untuk berhimpun secara aman...
Yang paling best, Anwar terpaksa tolak lelaki Cina tu ketepi dan tak mahu jawab soalan yang dikemukakan dengan menggunakan alasan bahawa lelaki Cina itu bukan media...
Cuba korang tengok perangai Anwar. Orang Cina yang sokong dia pun dia tak bela. Malah dia ketepikan pulakkkk..! Macam ni ke sikap "Orang Cina Anak Saya" yang Anwar dok sebut sebelum ni? Ni bukan anak tiri atau anak angkat, anak pungut pun belum tahu lagi woooo..!!! Heh!


Tambahan,

Dan seperti biasa, kalau Raja Liwat ni tak boleh nak jawab, macam-macam la alasan yg diberikan, Media UMNO la, bukan orang media la.... Tolong jangan kurang hajar dengan saya la... haaaa... tu la perangai pemimpung ulung pakatan Raja Liwat