RAKYAT DITIPU LAGI


Tahu ka anda, sebagai pengundi dan mereka yang telah mengundi  Pakatan Haram ini bahawa, ANDA SEBENARNYA TERTIPU LAGI!!!A

Disebalik perbelanjaan berhemah yang kini sibuk di war-warkan oleh media milik pro pembangkang dan yahudi ini, terselilit satu realiti yang nyata dan tidak boleh disangkal lagi oleh akal fikiran yang rasional. 

Sebelum berhujang dengan penjang lebar lagi, DKM ingin mengemukakan satu (1) soalan kepada anda semua, APAKAH MANFAAT YANG DIPEROLEHI OLEH RAKYAT DINEGERI-NEGERI TAKLUKAN PEMBANGKANG DARIPADA DASAR PERBELANJAAN BERHEMAH INI?

Berdasarkan daripada pendirian dan kesepakatan Pakatan Haram (Yahudi) ini, iaitu tidak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri serentak dengan pembubaran Parlimen bagi memberi laluan kepada PRU13 akan datang, DKM dapat menyimpulkan beberapa perkara yang anda semua mungkin tidak sedar disebalik dasar perbelanjaan berhemah pakatan haram (Yahudi) ini:

1. Sumber kewangan daripada penjimatan tersebut akan digunakan sepenuhnya oleh pembangkan dalam menjamin kelangsingan agenda kotor mereka. Dalam erti kata lain, duit tersebut akan digunakan untuk tujuan pilihanraya akan datang.

2. Jika pembangkang gagal untuk menakluki separuh daripada kerusi parlimen, pembangkang sudah tentu akan lebih mudah untuk memberi fokus kepada negeri-negeri taklukan mereka dengan menggunakan sepenuhnya duit lebihan tersebut disamping bantuan asing yang dijangka tidak akan putus-putus masuk ke akaun milik pemimping pakatan haram ini.

3. Jika benar penjimatan tersebut untuk rakyat, apa manfaat yang diterima oleh rakyat.... jawabnya tiada... lihat saja negeri2 yang dibawa pakatan haram ini, pembinaan rumah kos rendah untuk rakyat berpendapatan rendah adalah kurang berbanding dengan dengan golongan atasan. Sebagai contoh di Penang, untuk memiliki sebuah rumah appartment, harga sekitar 200k sebuah. Jadi apa faedahnya penjimatan tersebut kepada rakyat... jawabnya tiada... 

Jika anda sebagai rakyat malaysia yang sentiasa memperjuangkan hak rakyat, anda seharusnya sedar bahawa anda sebenarnya telah ditipu. Ditipu sehalus-halusnya samada anda sedar atau tidak.

RENUNG-RENUNGKAN


No comments:

Post a Comment