Friday, January 20, 2012

 Dipetik: MPP Online




Wohaa!!! Memang tak sangka beb.. Kaya sungguh si Rafizi tu sampai sanggup bayar RM200 pada setiap sorang peserta demo 901 di Mahkamah hari tu..

Korang tak percaya? Tengok je lah gambar kat atas tu.., bukan gua yang bongkar, tapi blogger dorang jugak yang dedahkan..

Rugilah gua sebab pergi mahkamah hari tu tak pakai baju PKR.. Gua cuma bawak topeng Anwar je beb.. Kalau tak, bolehlah gua claim RM200 tu.. Lepas lah duit tambang teksi gua..

Lagi satu, dalam Malaysiakini hari tu kata 5000 orang ada di tapak parking mahkamah.. Kalau RM200 x 5000..., fuhhhh..., banyak tu Rafizi kena bayarr.. Mana dia cekau duit hah?

Patutlah Rafizi selamba dek je bila Shahrizat saman 100 juta..., banyak duit ropanya diaa...
Share this Article on :

2 comments:

SUARA RAKYAT KUNAK said...

Saudara, sebenarnya Rafizi ni bukan orang PKR mau pun Pakatan Rakyat,perkara ini boleh di angap Fitnah, saya pun ada di sana waktu perbicaraan, tapi semua kos dari Sabah ke KL, Hotel, makan saya tanggung sendiri. Rafizi ni sebenarnya orang BN yang menyamar sebagai orang PKR.

D.K.M Sabah said...

Untuk pengetahuan saudara juga, bebearapa orang polis yang menyoal siasa peserta BERSIH 2.0 yang mana membabitkan orang Sabah, peserta ini mengakui mereka di berikan imbuhan 200/300 seorang untuk menghadiri perhimpunan tersebut. Ini sesuatu yang mengejutkan bila mana orang2 sabah yang bekerja dikilang2 sekitar selangor di panggil. mereka sendiri tidak tahu perhimpunan apa yang mereka hadiri, yang mereka tahu dapat duit. tu baru yang kerja di kilang belum lagi masuk cerita orang2 kampung yang datang untuk dapatkan 300 tu.... so fitnah atau sebaliknya, sendiri boleh renungkan

Post a Comment

 

© Copyright DKM SABAH 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.