<title>BONGKAR!! Peserta DEMO 901 dibayar RM200 seorang.. | DKM SABAH

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, January 20, 2012

BONGKAR!! Peserta DEMO 901 dibayar RM200 seorang..

 Dipetik: MPP Online




Wohaa!!! Memang tak sangka beb.. Kaya sungguh si Rafizi tu sampai sanggup bayar RM200 pada setiap sorang peserta demo 901 di Mahkamah hari tu..

Korang tak percaya? Tengok je lah gambar kat atas tu.., bukan gua yang bongkar, tapi blogger dorang jugak yang dedahkan..

Rugilah gua sebab pergi mahkamah hari tu tak pakai baju PKR.. Gua cuma bawak topeng Anwar je beb.. Kalau tak, bolehlah gua claim RM200 tu.. Lepas lah duit tambang teksi gua..

Lagi satu, dalam Malaysiakini hari tu kata 5000 orang ada di tapak parking mahkamah.. Kalau RM200 x 5000..., fuhhhh..., banyak tu Rafizi kena bayarr.. Mana dia cekau duit hah?

Patutlah Rafizi selamba dek je bila Shahrizat saman 100 juta..., banyak duit ropanya diaa...

Post Bottom Ad

Pages