SADIS DAN TRAGIS: Ceramah Perdana Anwar Hambar, Ramai Angkat Kaki

 

Ceramah PERDANA yang diadakan oleh haprak pakatan bertujuan untuk counter balik sambutan majlis rumah terbuka 1Malaysia.Tujuannya untuk membuktikan bahawa rakyat masih bersama dengan pakatan.

Namun apa yang dapat kita lihat kehadiran begitu sedikit,semasa diatas podium,Anwar kelihatan merungut kerana kehadiran yang tak seberapa.Paling membungkam barisan pimpinan haprak pakatan apabila Lim Guan Eng sendiri tidak hadir ,beliau terbang ke Singapura pada malam yang sama jam 9.15pm untuk menyambut harijadi Lim Kit Siang yang diadakan bersama pemimpin Singapura.

Intipati ceramah semalam tak lebih kepada cercaan dan maki hamun,tiada substance dan pembohongan yang diulang ulang,Anwar dan para penceramah tak lebih kepada menyemai perasaan takut kepada penyokong mereka kononnya jika selepas PRU13 kerajaan BN akan lebih kejam dan menganaiya rakyat.

Pisau sifatkan ucapan Anwar seperti kera hilang anak,apa yang keluar dari mulut beliau tak lebih daripada taik fitnah,Beliau menyerang Rais Yatim dengan isu rogol amah sedangkan semua orang tahu ia adalah fitnah semata mata.

Anwar seperti biasa mengunakan modal fitnah dan bohong apabila bercakap isu APCO,malah beliau kelihatan kehabisan modal apabila menyerang Ds Najib mengenai isu pemansuhan ISA.Apa nak dikata apabila pemansuhan ISA oleh Ds Najib menyebabkan Anwar terkial kial mahu menghentam seperti orang hilang akal.

Anwar turut mengangkat perjuangan 200 orang pejuang komunis yang menyerang balai polis Bukit Kepong

Yang menariknya Anwar tak berani bercakap mengenai video perlakuan beliau ketika melancarkan peluru berpandu darat keudara kearah China Doll,walaupun pada hari yang sama blogger papagomo mendedahkan bukti beliau menaiki lif ke tempat penyundalan itu.

Selebihnya Pisau tak perlu ulang apa yang dibohongi oleh Anwar kepada penyokong totoknya, isu yang dibawa beliau bukan saja dah basi tapi dah busuk sama saja taiknya ketika ceramah ditempat tempat lain.Rakyat tak mudah termakan dengan dakyah sebegitu.Adalah tidak mengejutkan jika ramai yang meninggalkan stadium ketika Anwar meroyan diatas pentas.










Majlis rumah terbuka 1Malaysia yang banyak menyakitkan hati haprak pakatan,sebab itulah mereka cepat cepat mengadakan Ceramah Perdana di Stadium dengan mengharapkan puluhan ribu orang akan hadir. Pelbagai lapisan masyarakat tidak melepaskan peluang bersalaman dengan PM. Blogger anak seberang turut melaporkan kehambaran majlis rumah terbuka regim DAP: Rumah terbuka yang dihadiri TPM ke Nibong Tebal lebih 15000 orang hadi



Ribuan Rakyat Yang Membanjiri Kampung Sungai Acheh

 

No comments:

Post a Comment