VIDEO BERSHIT 3.0 (SABAH): BERMACAM LAWAK JENAKA DAN RAGAM LA ORANG SABAH NI...



Beberapa Video yang sengaja lewat untuk disiarkan oleh pengarang. Maklumla, kalau semua keluar sekali, akhir skali tidak tahu nak cerita apa lagi. Berikut merupakan beberapa video menarik sepanjang himpunan Bershit 3.0 28 April yang lalu... Kekadang kalau tengok rasa macam nak gelak pun ada, rasa nak bg penampar pun ada, rasa nak join pun ada... tapi sejujurnya Bershit 3.0 Sabah boleh dikira aman juga la, tak la macam Bershit 3.0 di KL yang berperangai macam beruk yang kali pertama jumpa kereta polis.. Dari segi impak pula, tak la nampak sangat, sebab 95 peratus yang datang pun terdiri daripada penyokong tegar pembangkang. Rumusan pengarang akan menyusul sedikit masa lagi. 


Dia ni pun masuk dalam Kategori Mahasewel Sabah. Dia ni kena provok masa dia kena interview oleh seorang gadis yang ala-ala wartawan. Daripada kata-kata yang ego dan akhir sekali jadi pening dan terkeluarlah perkataan SAYA TIDAK TAHU.


Pacik ni pula sibuk buat provokasi, Tidak kena layan oleh Polis punya pasal, terus dia jadi sewel. Nasib saja dia tidak terjun bangunan sebab tension tidak dilayan Polis... hahahah

Dua video berikut merupakan insiden yang berlaku sesama ahli-ahli Bershit 3.0. Kalau nak tahu puncanya, hanya kerana DAP dan PKR diberi peluang berucap dahulu, sedangkan Presiden SAPP juga ada di tempat tersebut. Maka wujudlah usaha untuk boikot Demo. Ada juga maklumat yang mengatakan bahawa, SAPP berpegang pada tujuan asal demonstrasi iaitu DUDUK dan BANTAH, tapi puak-puak Bershit 3.0 pula buat bising dengan mengadakan ceramah politik.

Ni Video eksklusif yang tidak didedahkan oleh orang-orang Bershit 3.0 sendiri. 




Kesudahannya Bershit 3.0 Bukan duduk dan bantah, tapi lebih kepada Kumpul, Jalan, Buat bising, Ceramah dan Menyanyi...  Punya la main palui......... hahahahha

No comments:

Post a Comment