Monday, August 15, 2011








Share this Article on :

2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Mereka terlupa yang membuatkan harga barang naik kat Malaysia ni pun angkara tokey-tokey cina yang menyokong parti mereka... Sebenarnya mereka nak katakan yang barang mereka selalu naik walaupun kerajaan dah kawal harga barang2... Merekakan pantang nampak yang bersahi licin... nak genapkan 4 bini...

D.K.M Sabah said...

aku penah post kat FB, dan cabar dorg. aku tanya cakap negara mana harga barang tak naik.. sumer tak tau, mcm2 la jawapan yg tak reflect kt soalan yg aku bagi... ada juga yg marah

Post a Comment

 

© Copyright DKM SABAH 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.